دانش آموز

ساخت وبلاگ

برانکو: برابر پارس جنوبی جم باید خیلی مراقب باشیم/ یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

  • برانکو: برابر پارس جنوبی جم باید خیلی مراقب باشیم/ یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از وکرنیجی، پرسپولیس می‌توانست با برتری در بازی برابر ماشین سازی عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند. با این حال این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود و حالا سرخ‌ها می‌توانند با یک امتیاز در بازی با پارس جنوبی قهرمانی خودشان را در لیگ برتر قطعی کنند.

    پرسپولیس با ۵۸ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و سپاهان با ۵۵ امتیاز دوم است و یکی از این دو تیم روز پنج‌شنبه جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

    پرسپولیس در بوشهر با پارس جنوبی رده دوازدهمی بازی دارد و سپاهان نیز میزبان استقلال خوزستانی است که سقوط این تیم به دسته پایین‌تر قطعی شده است و در صورتی تیم برانکو قهرمان نمی‌شود که تیم او شکست بخورد و سپاهان برنده بازی خود شود. البته احتمال کمی وجود دارد که این سناریوی تاریک رخ دهد چون پرسپولیس در ۲۹ دیدار خود در این فصل لیگ برتر تنها یک بار شکست خورده است.

    برانکو ایوانکوویچ ابتدا درباره بازی با ماشین سازی گفت: اتفاقات عجیبی در این دیدار رخ داد. مالکیت توپ ما در این بازی ۷۰ به ۳۰ بود و ۱۹ شوت به سمت دروازه حریف داشتیم و تنها یک گل به ثمر رساندیم. می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم ولی مدافعان و دروازه‌بان حریف این اجازه را به ما ندادند. گلی هم که دریافت کردیم روی یک اشتباه و اتفاق ساده بود که وارد دروازه ما شد. روی بودیمیر ۳ پنالتی در این مسابقه رخ داد ولی داور تنها یک مورد را پنالتی اعلام کرد و به سادگی از دو اعلام پنالتی دیگر گذشت.

    او در ادامه گفت: تنها ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند در حالی که می‌شد ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه باشند. الان نسبت به قبل احساس هیجان و شادی کمی در کنار باشگاه حس می‌شود چون قهرمانی به ما خیلی نزدیک شده است و این سومین قهرمانی پیاپی ما در لیگ برتر می‌شود.

    برانکو در پاسخ به این سوال که ترسی از بازی هفته آخر برابر پارس جنوبی جم دارد یا خیر؟ گفت: بوشهر شهری در جنوب ایران است و الان گرمای خیلی زیادی آن‌جا است. تمام حریفان برابر ما با ۲۰۰ درصد توان ظاهر می‌شوند. پارس حریف سرسختی است. با توجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر داشتیم و شگفتی‌های زیادی که رخ داده است باید بسیار مراقب باشیم تا غافلگیر نشویم. به بازیکنانم نگاه می‌کنم. به کیفیت و شادی که در تمرینات دارند و خیالم راحت می‌شود. پنج‌شنبه با این روحیه و کیفیت قهرمان می‌شویم. جام قهرمانی هنوز در قفسه است و باید پنج‌شنبه در آن را باز کنیم و جام را به دست بیاوریم.

    برانکو ایوانکوویچ در آوریل ۲۰۱۵ هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده گرفت و در فصل اول به خاطر تفاضل گل از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. او در ادامه دو بار پیاپی قهرمان لیگ ایران شد و توانست دو بار نیز فاتح سوپر جام شود. برانکو پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند و این فصل در آستانه قهرمانی در لیگ است و در نیمه نهایی جام حذفی هم قرار دارد و می‌تواند این جام را نیز به دست بیاورد.

    او گفت: خوشبختانه امیدوار به کسب دو جام لیگ و جام حذفی هستیم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم. من یک سال دیگر به پرسپولیس قرارداد دارم. باشگاه می‌خواهد قرارداد من طولانی‌تر باشد و من پیشنهادهایی به دستم رسیده است.

    در صورتی که برانکو با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران شود، اولین مربی کروات در تاریخ است که با یک تیم خارجی ۳ بار پیاپی قهرمان لیگ می‌شود. پیش‌تر ملادن فرانچیچ در سال ۲۰۰۵ با فولاد و زلاتکو کرانچار با سپاهان در سال ۲۰۱۲ نیز قهرمان لیگ ایران شده بودند.

    2051

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : برانکو,برابر,پارس,جنوبی,جم,باید,خیلی,مراقب,باشیم,یک,سال,دیگر,با,پرسپولیس,قرارداد,دارم, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:32

کورین هانکس (Hanex corian) چیست؟

کورین هانکس یکی از محصول شرکت هانوا واقع در کره ی جنوبی بوده و  این برند شامل بیش از ۷۸ رنگ متنوع  است. کورین های تولید شده توسط این شرکت بسیار مناسب  برای مصارف تجاری، مسکونی و .. است. صفحات این کورین را  می توان در بسیاری از کاربردهایی که بهداشت در آن ها خیلی اهمیت دارد مانند آشپزخانه، بیمارستان ها، سالن های نمایش، مدارس و غیره استفاده نمود .میتوانید در اینجا نیز نمونه کارهای اجرا شده با کورین هانکس را مشاهده کنید. در بازار کشور ما ایران ، این محصول با دو نام کورین هانکس و کورین هنکس شناخته میشود که تفاوت آنها در صرفا در تلفظ میباشد وگرنه هر دو تلفط و نگارش به یک محصول اشاره دارد.

در تولید کورین هانکس توجه به بالا بردن سطح کیفی زندگی بوده ، با این سیایت کاری که یک تولید با کیفیت تنها بخشی از یک پروژه موفق است بلکه زیبا سازی فضا بخشی مهم در محصول میباشد بنابراین تولید کننده در صدد بوده با رنگ های متفاوت این بخش را هم با موفقیت انجام دهد.

 

با به طور مداوم بر آن هستیم تا بتوانیم خواسته های متنوع را در خانه ، مدارس ، مراکز بهداشتی و درمانی ، هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی و موارد دیگر را در اختیار داشته باشیم و تقاضای آنها را برآورده کنیم ، هدف ما غنی سازی زندگی افرادی است که در آن فضا ها زندگی می کنند ، کار می کنند و بازی می کنند و درک آنچه واقعا مهم است ، صرفا زیبا شناسی است.

 

کورین هانکس

 

سطح تمیز و صاف و بادوام کورین هانکس می تواند به کاهش زمان تعمیر و نگه داری و تمیز کردن کمک کند ، به شما فرصت بیشتری برای لحظات مهم زندگی مکند. زمانی که شما سنگ کورینهانکس را انتخاب و خریداری می کند قطعا آرامش خاطر بیشترخ خواهید داشت.

قابلیت خم پذیری و رنگ های آن به شما و سازنده شما امکان طراحی و ایجاد اشکال منحنی را در پروژه های خود به کار ببرید.

 

کورین هانکس

حال مجددا به ارائه توضیحاتی کلی در مورد کورین هانکس (هنکس) در اختیار شما قرار می دهیم

هانوا (HANWHA) یکی از بزرگترین شرکت های سهامی در کره جنوبی می باشد کع از سال ۱۹۵۲  با فعالیت در زمینه های مختلف از جمله فویل ( روکش ) های پی وی سی ( جهت استفاده در تولید درب های ممبران) شروع کرد.

اولین برند صفخان سالید سرفیس به نام دوپونت می باشد. در واقع نام اصلی کورین هانکس (هنکس ) سالید سرفیس می باشد. که ترکیبات اصالی آن مانند دیگر سنگ های کورین آلومینای تری هیدرات ، رزین اکرلیک و رنگدانه به همراه ژلی استر است. از جمله خصوصیات این محصول طبف رنگی وسیع آن می باشد.

سنگ کورین هانکس ( هنکس ) مانند دیگر سنگ های کورین مانند سنگ کورین ال جی قابلیت ترمیم و پولیش پذیری بسیاری خوبی دارد ، که هنگام افتادن خط و خش  با یک پولیش ساده مانند روز اول خود درخشان و بدون موج خواهد شد.

کورین هانکس

قیمت سنگ کورین هانکس (هنکس )

از این نوع سنگ کورین استفاده زیادی در بیمارستان ها میشود نظیر روشویی کورین ، زیرا خواص بدون درز آن ، باعث میشود در درزها باکتری و میکروب نفوذ نکند و در محیط ها بهداشتی این امر بسیار مهم است .

این نوع سنگ کورین (hanex) با مخلوط کردن رزین اکریلیک، اپوکسی یا پلی استر با پرکننده بوکسیت پودر و رنگدانه ها تولید می شود و تا ۶۰ درجه سانتیگراد و یا بیشتر گرم می شود. سپس مواد خرد شده در ورق ها یا اشکال برش داده می شوند . علاوه بر ظاهر صفحات کورین ویژگی های کاربردی ، صفحات کورین نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته , دوام بالای صفحه کورین، خاصیت ضد لک ،ضد آب بودن و شستشوی آسان و تعمیرات فوری همه از ویژگی های صفحه کورین به شمار می رود .

کورین هانکس

کورین هانکس ( هنکس ) و یا همان سالید سرفیس دارای سطحی خنثی و بدون خلل و فرج و درز می باشد بنابراین ذرات ریز میکروسکوپی و باکتری در سطح صفحه کورین رشد نمی کند

این ویژگی ها باعث شده که سنگ کورین از جمله محدود محصولاتی باشد که مورد تایید برای استفاده در صنایع غذایی و امور بهداشتی و بیمارستانی هستند.

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

قیمت کورین هانکس

قیمت کورین هانکس به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص میگردد . به طور کلی هر چه دانه بندی کورین افزایش یابد قیمت سنگ کورین نیز افزایش میابد . ابعاد ورق کورین به طور معمول بین ۳۶۶*۷۶ سانتی متر است و ضحامت سنگ کورین ۱۲ میل می باشد.

جهت خرید کورین هانکس ایا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر نوین آبنوس تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند گردید.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : کورین,هانکس,(Hanex,corian),چیست؟, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 192 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:28

دانلود رمان تب یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

i620_1111.jpg

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان تب که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلودرمان تب

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

دانلود رمان آدم و حوا و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان دانلود رمان روزای بارونی را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمان آدم و حوا به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از دانلود رمان بازگشت ارباب جوان یا اینکه در اصل از رمان دون جوانی هم سخنی اوردیم .

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

رمان ققنوس

ادبیات مردمی همچنین رمان آسمان دیشب آسمان امشب را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : دانلود,رمان,تب, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 253 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:12

نکات مهم در خصوص حذف مو با لیزر دایود و الکساندرایت

در ایده آل ترین شرایط هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-15 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. اصولا تجهیزات لیزر موهای زائد جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

بیمارانی مانند افراد مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود. افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند. افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائد منع میشوند.

اگر فردی مشکل هورمونی نداشته باشد و زیر نظر متخصص پوست و مو و با دستگاه لیزر موهای زائد خود را انجام دهد، باید بعد از جلسه اول حدود 70 درصد و بعد از جلسه دوم هم حدود 90 درصد از موهای زائد رفع شود. بالای 95 درصد از موهای زائد این افراد در جلسه های سوم و چهارم از بین می رود و تنها موارد و افراد خاصی هستند که به بیش از 6 جلسه لیزر نیاز دارند.

اگر علت وجود موهای زائد، هورمونی نباشد، این موها تا سال ها رشد نمی کنند و شاید بعد از این مدت، یکی- دو جلسه لیزر برای از بین بردن موهایی که رشد مجدد داشته اند، نیاز باشد.

حداقل ۳ هفته قبل از درمان از برنزه کردن با آفتاب و یا دستگاه سولاریوم خودداری کنید. پوست ناحیه تحت درمان نباید به واسطه آفتاب یا دارو برنزه و یا آفتاب، سوخته باشد، اگر به طور واضح برنزه هستید بهتر است لیزر انجام ندهید.

حداقل ۶ هفته قبل از کندن مو بوسیله موم و الکترولیز خودداری کنید اما تراشیدن با تیغ ویا کرم های موبربلامانع است.

روز قبل درمان محل را بتراشید به نحوی که یک میلیمتر از مو بیرون باشد. درصورتی که بیمارسابقه تب خال دارد مصرف دارو را شروع کنید.

در حین درمان و یک هفته بعد از لیزر الکساندرایت نابلکس از تماس مستقیم با آفتاب خودداری و از ضد آفتاب استفاده نمائید.

در روز درمان استفاده از لوازم آرایشی مجاز نیست.

بعد از انجام لیزر موهای زائد موارد زیر را رعایت کنید:

قرار دادن کیسه یخ :درد و تورم را کم میکند.

تجویز دارو ی ضد درد :معمولا نیاز به تجویز دارو ضد درد نیست مگر آنکه منطقه وسیعی مورد درمان قرار گیرد.

تجویز آنتی بیوتیک یا داروی ضد ویروس پرفیلاکتیک.

تجویز آنتی بیوتیک موضعی :در صورتی که اپیدرم آسیب دیده باشد ،باید آنتی بیوتک موضعی دوبار د روز استعمال شود .

تجویز کرم های استروئیدی ضعیف :برای کاهش تورم و اریتم بکار میرود .

پرهیز از تروما نظیر خراشیدن محل

پرهیز از نور خورشید:استفاده از ضد آفتاب

استفاده از لوازم آرایشی در روز بعد، مگر در صورت ایجاد تاول یا کراست استفاده نشود.

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندریت نابلکس است، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است. در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده میکند. لیزر آلکساندرایت در میان انواع لیزرهایی که در بازار موجود است، بیشترین تاثیر را برای از بین بردن موهای تیره و ضخیم دارد، با داشتن این ویژگی بارز لیزر آلکساندرایت برای نژاد ایرانیان مناسب است.

عوارض از بین بردن موهای زائد با لیزر عبارتند از:

با توجه به رنگ پوست، نتیجه انجام لیزر متفاوت خواهد بود و در واقع میزان اثربخشی آن به رنگ پوست فرد بستگی دارد. هم چنین نمی‌توان از التهاب احتمالی و خفیف پوست جلوگیری کرد. حتما سعی نمایید ارائه خدمات لیزری برای درمان موهای زائد خود را زیر نظر متخصص پوست و مو انجام بدهید .

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,خصوص,حذف,مو,با,لیزر,دایود,و,الکساندرایت, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 257 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:57

امروزه پرداخت قبوض بسیار آسان شده است در زمان های مه چندان دور شما باید با در دست داشتن قبض های خود که به صورت ماهانه یا دوماهه توزیع می شد به بانک ها مراجعه کرده و برای پرداخت قبض خود اقدام نمایید  .

5aip_bill-pay.jpg

قبض برق

برای پرداخت قبض برق شما می توانید با در دست داشتن قبض خود به خودپرداز ها مراجعه کرده یا با شناسه قبض و شناسه پرداخت به وسیله سایت های پرداخت یا از طریق تلفن های موجود وجه قبض خود را پرداخت نمایید .

صورتحساب های برق ماهانه یا دو دوره ماهانه هست که درب منازل توزیع می شود .

قبض آب

قبض آب هم مثل قبض برق به صورت ماهانه یا دو ماهه درب منازل توزیع می شود که شما برای پرداخت قبض آب باید از طریق خودپرداز یا سایت ها و اپلیکیشن های بانکی خود یا از طریق تلفن پرداخت وجه قبض اقدام نمایید .

قبض تلفن

یکی از کار های مفیدی که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شد حذف قبض تلفن بود دیگر مثل گذشته قبض ها درب منازل توزیع نمی شود و هر ماه با تماس با تلفن منزل شما به شما اطلاع داده می شود که از طریق شماره خاصی از هزینه قبض خود آگاه و با پرداخت قبض تلفن ثابت خود این اقدام را تکمیل نمایید .

شما می توانید با گرفتن شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه تلفنی مخابرات و پرداخت قبض تلفن خود به راحتی این کار را انجام دهید .

قبض گاز

این قبض هم مثل سایز قبوض همچنان به صورت دوره ای درب منازل توزیع می شود که شما مثل سایر قبوض می توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض برای پرداخت قبض گاز خود اقدام نمایید .

قبض تلفن همراه یا موبایل

خوشبختانه شرکت مخابرات علاوه بر حذف قبض تلفن های ثابت خود ، قبض های تلفن های همراه را نیز حذف کرده و ماه به ماه با ارسال پیامک به موبایل مشترکین را از پرداخت قبض موبایل خود آگاه می سازند در این پیامک هزینه های استفاده شده و همچنین شناسه پردخت و شناسه قبض موجود هست که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایند .

یکی دیگر از امکانات سایت های پرداخت و خرید شارژ که به تازگی راه افتاده است شارژ مستقیم است که شما دوستان می توانید با وارد کردن شماره مورد نظر که قصد شارژ کردن آن را دارید تا به صورت خودکار شماره مورد نظر شارژ بشود . با خرید شارژ مستقیم ایرانسل در وقت خود صرفه جویی کنید .

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : پرداخت,قبوض,بسیار,آسان, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:51

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : رمان,خوب,را,چگونه,شناخت, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 248 تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:49

لینک دوستان

خبرنامه